FAQ
VÝBER A OBJEDNÁVKA
- Ako nakupovať na e-shope Kozmetickedarceky.sk?
Online: Z online ponuky nášho e-shopu vložte vybrané produkty do nákupného košíka. Akonáhle máte v košíku všetky produkty, o ktoré máte záujem, prejdite do nákupného košíka (v pravom hornom rohu). V prvom kroku uvidíte súhrn všetkých objednávaných produktov, ktorý ešte môžete v prípade potreby upravovať - zmeniť množstvo pomocou tlačidiel - a++ pri každom jednotlivom produkte, alebo produkt z košíka úplne odstrániť pomocou krížika na konci každého riadku. Košík sa s každou úpravou automaticky aktualizuje. Pokiaľ chcete využiť zľavový kód alebo darčekový poukaz, vpíšte kód do poľa »Vložiť zľavový kupón« a následne kliknite na »Pridať zľavový kupón«. Výsledná cena sa prepočíta. V ďalšom kroku zvoľte spôsob dopravy a platby. V 3. kroku vyplňte údaje o vás a doručovaciu adresu. Objednávku dokončíte kliknutím na políčko Odoslať objednávku.Ak ste ako spôsob platby vybrali online platbu prostredníctvom platobnej brány GoPay, budete v ďalšom kroku presmerovaní na platobnú bránu pre online platbu.Po dokončení objednávky vám príde potvrdzovací e-mail na uvedenú e-mailovú adresu. V tomto potvrdení nájdete číslo vašej objednávky, zadané kontaktné a doručovacie údaje, súhrn objednaných produktov, vybraný spôsob platby a dopravy.
E-mailom: Pre objednanie vybraných produktov môžete využiť aj e-mail. E-mailová objednávka musí obsahovať kontaktné údaje ako je meno a priezvisko, doručovaciu adresu, kontaktný telefón a e-mail, špecifikáciu objednávaného tovaru a jeho množstvo. Vašu objednávku nám zašlite na adresu: kozmetickedarceky@gmail.com Akonáhle objednávku zaevidujeme do nášho systému, pošleme vám na e-mail potvrdenie o prijatí objednávky.
Telefonicky: Potrebujete poradiť s výberom, alebo vám z nejakého dôvodu nevyhovuje online objednávanie? Nevadí, u nás môžete jednoducho objednať aj prostredníctvom našej zákazníckej linky a my vás celou objednávkou prevedieme. Než sa s nami spojíte, pripravte si prosím špecifikáciu požadovaného tovaru. Akonáhle objednávku zaevidujeme do nášho systému, pošleme vám na e-mail potvrdenie o prijatí objednávky. Zákaznícka linka je v prevádzke od pondelka do piatku v čase 6:00 - 15:00.
- Nie som si istý/á svojím výberom. Môžete mi poradiť?
Prezreli ste celý e-shop a aj tak stále neviete, ktorý produkt objednať? S výberom toho najlepšieho darčekového balíčka vám radi pomôžeme. Pre radu môžete zavolať na našu zákaznícku linku, a to od pondelka do piatku v čase 6:00 - 15:00.
- Neprišiel mi e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky. Čo robiť?
Pri každej objednávke sa vám automaticky odosiela na uvedenú kontaktnú e-mailovú adresu potvrdenie o prijatí vašej objednávky. Pokiaľ toto potvrdenie nemôžete nájsť v zložke s doručenou poštou, skontrolujte prosím tiež zložky Hromadné e-maily, Nevyžiadaná pošta, Spam, Archív, alebo Sociálne siete. Pretože niektoré e-mailové schránky prijatú poštu automaticky rozdeľujú do rôznych kategórií, prichádzajúce e-maily sa občas zatúlajú do nesprávneho priečinka, preto skúste nahliadnuť aj do ostatných kategórií vašej e-mailovej schránky. Pokiaľ potvrdenie nenájdete ani takto, napíšte nám e-mail, alebo volajte. Je možné, že ste sa pri objednávke pomýlil/a a zadal/a zle vašu e-mailovú adresu. V tomto prípade chybu opravíme a potvrdenie vám zašleme znova na správnu e-mailovú adresu.
- Potrebujem zmeniť kontaktný e-mail, telefón alebo adresu doručenia mojej objednávky. Ako postupovať?
Než dokončíte objednávku, vždy si prosím skontrolujte všetky vyplňované údaje a objednávaný tovar.Pokiaľ sa pomýlite v kontaktnom e-maile alebo telefónnom čísle, prípadne zadáte zlú doručovaciu adresu, obratom nás prosím kontaktujte e-mailom. Akonáhle objednávku odovzdáme dopravcovi a pošleme vám potvrdenie o expedovaní balíčka, tieto zmeny už bohužiaľ nemôžeme vykonať.
- Potrebujem zmeniť počet kusov objednaného tovaru. Ako postupovať?
Pokiaľ ste od nás už dostali potvrdenie objednávky, nie je kvôli garancii rýchleho doručenia bohužiaľ možné v objednávke upravovať objednané množstvo. Pokiaľ ste niečo zabudli pridať do košíka alebo chcete doobjednať ďalší tovar, vytvorte si prosím novú objednávku. Pokiaľ chcete znížiť množstvo objednaného tovaru, po potvrdení objednávky z našej strany už také úpravy nie sú možné. Vždy ale máte právo do 14 dní od prevzatia objednávky využiť možnosť vrátenia objednávky alebo jej časti.Pre viac informácií si prečítajte podmienky pre Vrátenie tovaru bez udania dôvodu.
- Potrebujem objednávku zrušiť. Čo robiť?
Pokiaľ ste od nás už dostali potvrdenie o odoslaní objednávky prostredníctvom dopravcu, nie je bohužiaľ možné objednávku stornovať. V prípade, že si objednávku rozmyslíte, alebo si chcete ponechať len jej časť, máte 14 dňovú lehotu od prevzatia objednávky na vrátenie objednávky alebo jej časti. Pre viac informácií si prečítajte podmienky pre Vrátenie tovaru bez udania dôvodu.
- Vyhliadnutý produkt je momentálne vypredaný. Ako zistím, kedy bude opäť skladom?
Pokiaľ máte záujem o tovar, ktorý momentálne nemáme na sklade, môžete využiť funkciu »Strážneho psa«, ktorá vám automaticky odošle e-mailom upozornenie v momente, kedy bude vybraný tovar znovu naskladnený.Rovnakým spôsobom môžete tiež strážiť cenu produktu – akonáhle bude tovar v akcii, dostanete e-mailom upozornenie na zníženie ceny.
Túto funkciu nastavíte kliknutím na tlačidlo »Strážny pes« a následným vyplnením formulára, ktorý sa vám objaví. Tlačidlo »Strážny pes« nájdete v detaile každého produktu v pravej časti pod tlačidlom »Vložiť do košíka«. Ide o túto ikonku nižšie:
- Chcem objednať darčekové balíčky pre zamestnancov alebo obchodných partnerov. Ako mám postupovať?
Darčekové balíčky môžete vyberať z nášho sortimentu, alebo vám môžeme pripraviť ponuku presne na mieru vašim požiadavkám. Potrebujete darčekové balíčky s brandom? Zaistíme vám kompletne personalizovaný obal darčekovej kazety. Na každý darčekový kôš zase môžeme pridať nálepku s logom, ďakovnú kartu alebo komplimentku, dekoratívnu stuhu vo firemných farbách alebo s logom firmy,... Napíšte nám vaše predstavy e-mailom na adresu info@kosmetickedarky.cz a my vám pripravíme ponuku na mieru podľa vašich požiadaviek.
- Chcem váš tovar predávať vo svojej predajni. Je to možné?
Áno, pokiaľ máte e-shop alebo svoju predajňu, náš tovar môžete pridať do svojej ponuky. Pre tento spôsob spolupráce nás kontaktujte e-mailom, následne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na konkrétnych podmienkach spolupráce.
MOŽNOSTI PLATBY
- Aké mám možnosti pri platbe za objednávku?
V našom e-shope môžete zaplatiť dvoma spôsobmi:
Dobierkou pri prevzatí balíčka od vybranej prepravnej spoločnosti - v tomto prípade vám bude účtovaný poplatok za dobierkové.
Platobnou kartou vopred prostredníctvom zabezpečenej online platobnej brány Comgate - tento spôsob platby je zadarmo. Platobná brána akceptuje platobné karty Visa a MasterCard.
- Je online platba kartou bezpečná?
Náš e-shop využíva pre online platby zabezpečenú platobnú bránu Comgate. Platba tak neprebieha priamo na našom e-shope, ale po dokončení objednávky ste presmerovaní priamo do platobnej brány prevádzkovanej spoločnosťou Comgate. Na činnosť spoločnosti Comgate dohliada Slovenská národná banka, ktorá spoločnosti tiež udelila licenciu na poskytovanie PSD2 služieb. Jedná sa o overený platobný systém, ktorý na platenie využívajú každý deň tisíce zákazníkov. Číslo vašej bankovej karty tak pozná iba Comgate (nie prevádzkovateľ e-shopu). Na zaistenie bezpečnosti platieb používa Comgate overovaciu technológiu 3D Secure.
- Čo je to 3D Secure?
3D Secure je najnovšou technológiou na overenie online platby s najvyššou možnou ochranou. Ide o bezpečnostný prvok, ktorý chráni používateľa pred zneužitím platobnej karty. 3D Secure overenie môže mať viac podôb v závislosti na štandardoch vašej banky, o konkrétnej podobe zabezpečenia online platieb rozhoduje vaša banka. Najčastejšie sa jedná o potvrdenie transakcie jednorazovým SMS kódom, v aplikácii mobilného bankovníctva alebo prostredníctvom zadania bezpečnostného kľúča.
- Prečo mi nejde zaplatiť kartou v online platobnej bráne Comgate?
V prípade, že ste pre platbu za svoju objednávku vybral/a online platbu prostredníctvom Comgate, môže sa niekedy stať, že platba zlyhá. Dôvodov, prečo vám nejde zaplatiť kartou cez platobnú bránu, môže byť niekoľko. Napríklad:
Zatvorený prehliadač - Ak platobnú bránu zatvoríte krížikom ešte pred dokončením platby, platba sa preruší a nemožno sa do nej vrátiť. Pred zatvorením prehliadača počkajte na potvrdenie o úspešnom uhradení objednávky.
Nebola vybraná platobná metóda - Ak na platobnej bráne nevyberiete žiadnu platobnú metódu, platba sa nemôže spracovať.
Predčasné stlačenie tlačidla "Späť" - Z platobnej brány sa nikdy nevracajte tlačidlom Späť, pokiaľ ešte nedošlo k spracovaniu a dokončeniu platby.
Platba vypršala - Ak platbu nedokončíte včas, platba vyprší a nie je už možné sa k nej vrátiť.
Nepovolené internetové platby - Ak nemáte pri svojej karte povolené internetové platby, zaplatiť vám nepôjde. Toto môžete skontrolovať alebo nastaviť vo vašom internetovom bankovníctve.
Platobné limity - Ak máte pri svojej karte nastavené limity pre platby (maximálna povolená čiastka pre transakciu, počet transakcií za deň, celkový objem platieb) a prekročíte ich, nebudete môcť platbu vykonať. Limity pre platby si väčšinou môžete upraviť priamo vo svojom internetovom bankovníctve.
Chybne zadaný údaj - Môže sa stať, že sa pri zadávaní čísla karty, jej expirácie, alebo CVV/CVC kódu pomýlite. Platba v tomto prípade neprebehne.
Nedostatok finančných prostriedkov na karte - Ak na karte nemáte dostatok financií na zaplatenie celej čiastky za objednávku, platbu nebude možné vykonať. Na zaplatenie objednávky prosím použite kartu, na ktorej máte dostatok peňazí.
Zamietnutie platby - Platba môže byť zamietnutá zo strany vašej banky, napríklad z dôvodu expirace vašej karty, alebo nedostatočného overenia 3D Secure. V prípade problémov s overením platby kontaktujte prosím svoju banku.
Technický problém - Platba môže byť zastavená aj z dôvodu odstávky platobnej brány, blokovania zo strany internetového prehliadača, alebo napríklad výpadku internetového pripojenia.
- Online platba cez Comgate zlyhala. Ako mám postupovať?
V prípade, že ste pre platbu za svoju objednávku vybral/a online platbu prostredníctvom Comgate, a tá zlyhala, zašleme vám objednávku na dobierku. Sumu za objednávku teda zaplatíte pri prevzatí balíčka od kuriéra prepravnej spoločnosti / na výdajnom mieste. Pokiaľ Vám tento spôsob nevyhovuje, alebo nemáte možnosť objednávku uhradiť na dobierku pri prevzatí, bezodkladne nás prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
- Môžem za objednávku zaplatiť bankovým prevodom?
Ľutujeme, ale z dôvodu administratívnej náročnosti platieb bankovým prevodom túto možnosť na našom e-shope neakceptujeme.
MOŽNOSTI DOPRAVY
- Aké sú spôsoby a ceny doručenia?
V našom e-shope môžete vyberať z týchto spôsobov dopravy:
- Ako môžem získať dopravu zadarmo?
Pokiaľ bude hodnota vašej objednávky vyššia ako 40 EUR, dopravné neplatíte a máte ho zadarmo. V prípade, že splníte túto podmienku a nebude vám účtované dopravné, uvidíte to ihneď v košíku pri objednávke. Pri objednávke vidíte v košíku aj zostávajúcu čiastku, za ktorú je potrebné prípadne objednať, aby ste dopravu zadarmo získal/a.
- Kam si môžem nechať balíček doručiť?
Vašu objednávku si môžete nechať doručiť na ľubovoľnú adresu na Slovensku, prípadne na vybrané výdajné miesto. Je jedno, či si necháte objednávku doručiť domov, alebo napríklad do zamestnania. V prípade zasielania balíčkov do zamestnania však odporúčame pre ľahšie doručenie uviesť do doručovacej adresy aj názov firmy.
- Môže byť moja fakturačná a doručovacia adresa rozdielna?
Samozrejme. Pokiaľ potrebujete zaslať objednávku na inú adresu, než je vaša fakturačná, jednoducho pri objednávke v 3. kroku (Informácie o vás) zaškrtnite v sekcii Fakturačné údaje políčko »Doručiť na inú adresu« a vyplňte adresu požadovaného miesta doručenia.
- Môžem poslať darčekový balíček priamo osobe, ktorú chcem obdarovať?
Áno, v našom e-shope môžete tiež objednať darček, ktorý zašleme rovno obdarovanému. V tomto prípade vyberte v košíku ako spôsob úhrady platbu vopred online kartou prostredníctvom platobnej brány Comgate - objednávku vopred uhradíte a obdarovaný už nebude za zásielku nič platiť. Zároveň v košíku pri objednávke vyplňte do sekcie »Osobné údaje« a »Fakturačné údaje« informácie o objednávateľovi, teda vaše nacionále, a do sekcie »Doručovacia adresa« potom osobné údaje a adresu obdarovávaného. Do poľa »Poznámka pre predajcov« potom napíšte, že sa jedná o darček. Faktúru vám zašleme e-mailom a nebudeme ju vkladať do balíčka.
- Za ako dlho mi bude objednávka doručená?
Pokiaľ nie je výslovne uvedené inak (napríklad v období pred Vianocami), pri výrobkoch skladom vašu objednávku expedujeme do 2 pracovných dní. Objednávku prijatú cez víkend tak odovzdáme prepravcovi najneskôr v utorok.Doba doručenia sa u jednotlivých dopravcov líši a nedokážeme ju nijako ovplyvniť, väčšinou však nepresiahne 2 pracovné dni. Celková doba pre doručenie tak väčšinou nepresiahne 4 pracovné dni. V momente, keď odovzdáme vašu objednávku prepravnej spoločnosti, dostanete e-mailom aj potvrdenie o expedovaní objednávky.
- Dostal/a som potvrdenie o expedovaní objednávky, ale zásielka mi nebola doručená. Ako mám postupovať?
Pokiaľ sa stane, že vám zásielka nebola doručená v spomínanom období, a prepravca vás o prípadnom zdržaní neinformoval, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. prepravca na uvedenej adrese nezastihol a nemohol sa s vami skontaktovať napríklad z dôvodu uvedenia chybného telefónneho čísla. Aj napriek tomu, že sa väčšinou jedná o prekážku na strane prepravcu, radi vám pomôžeme stratenú zásielku nájsť, prípadne reklamovať doručenie u dopravcu. Pokiaľ sa nám zásielka vráti späť ako nedoručená, budeme vás o tejto skutočnosti informovať.
- Doručujete aj do zahraničia?
Nie, zatiaľ bohužiaľ nie je možné objednaný tovar zasílať inam ako na adresu na Slovensku.
ZÁKAZNÍCKY ÚČET
- Ako môžem zákaznícky účet zaregistrovať?
Pre vytvorenie zákazníckeho účtu kliknite v pravom hornom rohu na ikonu pre prihlasovanie do zákazníckeho účtu (panáčika):
Potom v sekcii pre prihlásenie kliknite na »Nová registrácia«, vyplňte svoj e-mail a vyberte si heslo, s ktorým sa do účtu budete prihlasovať. Registráciu dokončíte potvrdením na tlačidlo »Registrovať«. Na zadaný e-mail vám ešte pošleme potvrdenie o úspešnej registrácii zákazníckeho účtu.
Po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu máte kedykoľvek prístup k vašim skorším objednávkam, hodnoteniam produktov a diskusiám, alebo môžete meniť svoje kontaktné údaje.
- Musím mať zaregistrovaný zákaznícky účet, aby som si mohol/a objednať?
Nie, u nás je registrácia zákazníckeho účtu dobrovoľná a bezplatná. S registrovaným zákazníckym účtom je objednávanie jednoduchšie, ale registrácia na odoslanie objednávky podmienkou nie je.
- Zabudol/a som heslo do svojho zákazníckeho účtu. Ako ho môžem obnoviť?
Zabudnuté heslo môžete obnoviť priamo na našom e-shope kliknutím na ikonu pre prihlasovanie do zákazníckeho účtu v pravom hornom rohu.Potom v sekcii pre prihlásenie kliknite na »Zabudnuté heslo« a vyplňte svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii zákazníckeho účtu. Na tento e-mail vám zašleme odkaz na nastavenie nového hesla do zákazníckeho účtu.
Zabudnuté heslo môžete obnoviť aj prostredníctvom odkazu v e-maile, ktorý sme vám poslali pri vašej registrácii (tento e-mail môžete vo svojej schránke nájsť podľa predmetu správy: [Kozmetickedarceky.sk] Vaša registrácia zákazníckeho účtu). V tejto správe kliknite na odkaz »Heslo: Ak ste zabudli svoje heslo, obnovte ho tu« a na zobrazenej stránke vyplňte vašu e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii zákazníckeho účtu. Na tento e-mail vám zašleme odkaz na nastavenie nového hesla do zákazníckeho účtu.
REKLAMNÉ AKCIE A ZOBRAZENIE TOVARU
- Ako sa dozviem o novinkách a zľavových akciách?
Nie je nič jednoduchšie, než sa prihlásiť k odberu nášho newslettera - potom vám všetky novinky, zľavové akcie a výpredaje, alebo napríklad dni bez dopravného budú zasielané e-mailom s predstihom, takže už vám žiadna výhodná ponuka neutečie. Ako odberateľ newslettera budete mať prístup aj k špeciálnym akciám a zľavám, ktoré sú vyhradené iba pre našich sledujúcich.
Jednoduchou cestou je tiež sledovať naše sociálne siete, kde pravidelne nájdete najnovšie informácie o novinkách, prebiehajúcich akciách a všetkom, čo pre vás pripravujeme. Stačí dať»Sledovať« na našom profile buď na Facebooku alebo Instagrame.
- Ako sa môžem registrovať na odber newslettera?
Chcete mať prehľad o prebiehajúcich akciách a najnovšie informácie z prvej ruky? Potom sa registrujte k odberu nášho newslettera v spodnej časti e-shopu, kde vyplníte vašu e-mailovú adresu:
Nemusíte mať strach, vaša e-mailová adresa je u nás v bezpečí. Pre viac informácií, ako s takými dátami nakladáme, si prosím prečítajte naše Zásady ochrany osobných údajov. Zároveň sa nemusíte báť, že vás budeme každodenne zahlcovať zbytočnými prichádzajúcimi e-mailami. Newslettery posielame v rozumnom časovom rozmedzí (obvykle 1x týždenne), vždy iba s relevantným obsahom napríklad v prípade prebiehajúcich akcií.
- Ako môžem zmeniť svoju e-mailovú adresu, na ktorú mi chodí newsletter?
Buď nám môžete požiadavku na zmenu e-mailovej adresy poslať emailom, alebo môžete inú e-mailovú adresu znovu registrovať k odberu newslettera na našom e-shope.
- Už nechcem dostávať akčné ponuky e-mailom. Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettera?
Pokiaľ nechcete, aby sme vám naďalej zasielali náš newsletter, môžete sa z odberu odhlásiť pomocou tlačidla v dolnej časti každého newslettera, ktorý vám posielame, alebo nám môžete napísať email a my vašu e-mailovú adresu z databázy pre odber newsletterov vymažeme.
- Ako dlho trvajú akčné ponuky na e-shope?
Každá zo špeciálnych ponúk a akcií býva dátovo obmedzená. Niektoré akcie je možné využiť aj týždeň, iné trvajú napríklad len jeden deň - vždy je to ale iba počas zobrazenia akcie na e-shope. Pokiaľ chcete pri nákupe ušetriť a mať prehľad o výhodných ponukách a akciách, zaregistrujte sa k odberu nášho newslettera. Potom už vám žiadna akcia neutečie.
- Dostal/a som zľavový kód. Ako ho mám uplatniť?
Pre získanie príslušnej zľavy zadajte pri vašom nákupe zľavový kód v priebehu objednávky. V košíku, v prvom kroku objednávky, zaškrtnite políčko »Mám zľavový kód«, do poľa »Vložiť zľavový kupón« vpíšte zľavový kód a potvrďte kliknutím na tlačidlo »Použiť kód«. Hodnota zľavového kódu sa odpočíta a výsledná cena objednávky sa automaticky prepočíta.
Pole pre uplatnenie zľavového kódu v košíku nájdete tu:
- Zľavový kód mi nefunguje. Aký môže byť dôvod?
Ak vám získaný zľavový kód nefunguje, môže to byť napríklad z týchto dôvodov:
použitie zľavového kódu je podmienené minimálnou alebo maximálnou hodnotou objednávky, ktorú ste nedosiahli/a
zľavový kód už bol uplatnený a nemožno ho znovu použiť
zľavový kód bol vystavený pre konkrétnu osobu, inú, ako ste vy
zľavový kód sa nedá kombinovať s niektorými akčnými ponukami, ako napríklad výpredaje
V prípade, že vám zľavový kód nefunguje z iného dôvodu, obráťte sa na nás e-mailom.
- Prečo darčekový kôš, ktorý mi prišiel, vyzerá inak, než na fotke?
Niekedy musíme zmeniť tvar flakónu parfumu, alebo dekoratívny obal darčekového koša a pritom zostane zachovaný pôvodný obsah a názov produktu. Preto môže dôjsť k situácii, keď nový obal nemusí zodpovedať vyobrazenému vzhľadu (napríklad v prípade súbežného predaja oboch verzií produktu). Vždy sa ale snažíme všetky zmeny v dizajne tovaru na našom e-shope čo najrýchlejšie aktualizovať, aby sa vám zobrazovali najnovšie fotografie produktov.
VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE
- Objednávka mi prišla neúplná, alebo s iným tovarom. Čo robiť?
Ak vám v prichádzajúcom balíčku nejaký objednaný tovar chýba, alebo došlo k zámene za iný tovar, kontaktujte nás prosím e-mailom, alebo telefonicky, kde s vami zjednáme nápravu.
- Balíček s objednávkou mi prišiel poškodený alebo rozbitý. Ako to mám riešiť?
Ideálnym variantom je ihneď pri preberaní zásielky od kuriéra prepravnej spoločnosti skontrolovať stav balíčka, či nie je viditeľne poškodený. Ak je napríklad potrhaný, potlčený, porušená lepiaca páska, alebo je krabica potečená, zásielku odmietnite prevziať a spôsob poškodenia zásielky spíšte do protokolu o odovzdaní zásielky, ktorý pri sebe má kuriér prepravnej spoločnosti. Prepravca nám zásielku vráti späť a my zahájime reklamáciu prepravy. Aby sme vám čo najrýchlejšie mohli odoslať objednávku znova, odporúčame nás však o tejto skutočnosti ihneď informovať aj z vašej strany e-mailom.
Pokiaľ ste zásielku prevzal/a a poškodenie objavil/a až po rozbalení, kontaktujte nás prosím e-mailom, alebo telefonicky. Uveďte tiež číslo objednávky alebo faktúry, popíšte zistené poškodenie a aký tovar bol popisované poškodenie.
- Ako môžem reklamovať zakúpený tovar?
Pokiaľ vám objednaný tovar prišiel poškodený, nie je funkčný alebo má inú vadu, postupujte prosím podľa pravidiel pre reklamácie, bezodkladne nás o požiadavke na reklamáciu informujte e-mailom, popíšte zistenú vadu, uveďte o aký tovar sa jedná. Pre ľahšie podanie reklamácie môžete vyplniť náš Reklamačný formulár. Všetky reklamácie sa riadia našim platným reklamačným poriadkom, pred odoslaním reklamácie sa s ním prosím dôkladne zoznámte.
REKLAMAČNÝ FORMULÁR
- Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
V prípade, že nie ste s nákupom spokojný/á, alebo ste darčekový balíček nevybral/a správne, môžete nákup jednoducho vrátiť.Ako na to? O požiadavke na odstúpenie od zmluvy nás informujte do 14 dní od prevzatia tovaru najlepšie e-mailom. V správe uveďte číslo objednávky, aký tovar chcete vrátiť, a tiež číslo bankového účtu, na ktorý chcete peniaze vrátiť. Platbu obdržíte späť na váš účet do 14 dní od vrátenia tovaru späť. Pre jednoduchšie vybavenie môžete využiť náš formulár na odstúpenie od zmluvy.
FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Vrátený tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom stave, kompletný a nesmie mať porušený obal. Vrátený tovar nám zašlite spolu s kópiou daňového dokladu (faktúry) a ideálne aj s vyplneným formulárom pre odstúpenie od zmluvy na adresu: VIVACO-SK, s. r. o., Ďurčiná 356,015 01 ĎURČINÁ. Všetky podmienky na vrátenie tovaru nájdete v Obchodných podmienkach (časť 5. Odstúpenie od zmluvy).
Mohlo by vás tiež zaujímať:
REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU »
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV »
ZÁSADY POUŽÍVANIA SÚBOROV COOKIES »
NENAŠLI STE, ČO HĽADÁTE, ALEBO SA CHCETE OPÝTAŤ NA NIEČO ĎALŠIEHO?
Potom nám svoju otázku pošlite e-mailom: kozmetickedarceky@gmail.com
